“The alternative to good design is always bad design. There is no such thing as no design.”
“The alternative to good design is always bad design. There is no such thing as no design.”
Muotoilun kohteena voi olla esimerkiksi yksittäinen tuote, palvelu, konsepti, toimintamalli, haaste, asiakaskokemus tai yrityksen strategia. Muotoiluosaamisen avulla yritykset saavat vauhtia esimerkiksi asiakaslupauksen, ja sen myötä liiketoimintansa, kehittämiseen. Erottautuminen markkinoilla ja hyvän asiakaskokemuksen varmistaminen lisäävät tutkitusti kilpailukykyä.
Visuaalinen Brändäys
Muotoilijataustani vuoksi pohdin visuaalista strategiaa palvelupolun eri kontaktipisteiden kautta. Kaikkien kontaktipisteiden tulisi kertoa samaa tarinaa, on kyseessä sitten somesisällöt, ikkunateippaukset, työasut, myymälätila tai messuosasto. Palvelupolun kaikki kontaktipisteet tarjoavat visuaalisen kokemuksen ja muovaavat asiakkaan mielikuvaa yrityksestä. Erottuva ja luottamusta herättävä kokonaiskuva on merkittävä aineeton pääoma, liiketoiminnallinen voimavara ja vahva kilpailutekijä. Autan sinua luomaan, kehittämään ja ohjaamaan yrityksesi visuaalista kokonaiskuvaa.
Visuaalinen brändistategia
Yhtenäinen
brändistrategia erottuu
ja luo uskottavuutta.
Brändikuvat
Brändisi mukaiset stailatut kuvat.
Konseptointi
Uutta luodessa tai kehitettäessä vanhaa.
DESIGN MANAGEMENT
Kokonaisvaltainen yrityksen muotoilujohtaminen.
Konseptointi ja Tuotemuotoilu
Uuden ideointiin, vanhan kehittämiseen, haasteiden ratkaisuun. Visuaalisen ilmeen konseptoinnista teollisesti toteutettaviin sarjoihin tai uniikkiteoksiin.